Taronja amb suc de magrana

L'altre dia vam tornar la caixa buida de taronges al Manel i la Lluïsa i els hi vam portar els pots de melmelada de taronja que segons el nostre acord els hi tocaven, -ells posen les taronges i jo faig la melmelada-. He de dir que sempre hi sortim guanyant, ja que vaig tornar a casa amb una bona bossa de taronges. Com encara em quedava algunes magranes vaig decidir fer un postre amb ambdós fruites. M’agraden molt juntes, però els seus colors crec que encara m’agraden més que el seu sabor. 

TARONJA AMB SUC DE MAGRANA 


Ingredients: 4 taronges, 1 magrana, 1 cullerada de postre de sucre. 

Partiu la magrana per la meitat, traieu-ne uns quants grans i guardeu-los. Feu el suc de magrana -igual com faríeu el d’una taronja- coleu-lo, afegiu el sucre i remeneu-ho perquè es desfaci bé el sucre. Peleu les taronges amb un ganivet que talli molt bé, no us ha de quedar gens de blanc. Quan les tingueu pelades, talleu-les a trossos petits i ompliu quatre copes (una taronja per copa) repartiu els grans de magrana que heu guardat entre les quatre copes i tireu-hi un raig del suc de magrana ensucrat pel damunt.